آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 20132
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


زنان عاشق تر هستند يا مردان؟!

زنان عاشق تر هستند يا مردان؟!

در يک رابطه عاشقانه، فکر مي کنيد کدام يک از دو طرف بيشتر مايه مي گذارند؟ زنان احساسي ترند يا مردها؟ کدامشان زودتر و بيشتر عاشق مي شوند؟
روزنامه اطلاعات: در يک رابطه عاشقانه، فکر مي کنيد کدام يک از دو طرف بيشتر مايه مي گذارند؟ زنان احساسي ترند يا مردها؟ کدامشان زودتر و بيشتر عاشق مي شوند؟

فارغ از بحث هاي مردسالارانه يا زن سالارانه بايد بگوييم محققان انگليسي به نتايج جالبي رسيده اند. بر اساس پژوهشي که در لندن انجام شده، مشخص شده است كه برخلاف عقيده رايج در مورد آقايان، آنها بيشتر از زنان در روابط عشقي و کاري خود احساسي هستند.

پژوهشگران دانشگاه لندن معتقدند براي عصبي کردن يک مرد، استفاده از يک عکس و يا چند کلمه حرف، کافي است.براساس اين پژوهش، تأثير مسائل عشقي در دانشجويان مرد بيشتر از تأثير استفاده از مواد مخدر مانند کوکائين است لذا به باور پژوهشگران، اين امر نشانگر شدت احساسات در مردان است.

در همين حال، پژوهشگران امريکايي نيز به اين نتيجه رسيده‌اند که بر خلاف عقيده رايج در جوامع، مردها آمادگي بيشتري براي قرباني کردن خود در روابط عاشقانه دارند.


در نظر سنجي‌اي که به سرپرستي «کاترين موزر» رئيس مرکز درماني دانشگاه «الباني» نيويورک، از مردان و زنان بين 16 تا 25 سال صورت گرفته، مشخص شده است که مردان آمادگي بيشتري براي وقف خود به امور عشقي، کودکان، حلقه دوستان و اعضاي خانواده را دارند.

بر اين اساس مردان بيشتر از زنان براي روابط عاشقانه، اهميت قائل بوده و آن را نسبت به مسائل ديگر در اولويت قرار مي‌دهند. همچنين مردها در روابط خود درک بهتري نسبت به مسائل عاطفي و رواني دارند.

آنها براي دستيابي به اهداف رمانتيک خود آسيب‌هاي رواني بيشتري را به جان مي‌خرند؛ در حاليکه زنان در اين موارد کمتر داوطلب شده و به هنگام احساس فشار از خواسته خود منصرف مي‌شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:"زنان","مردان","عاشق", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com